Elevhem är en slags grupp som varje Hogwartselev blir sorterad in i när de anländer till Hogwarts för allra första gången. Den här artikeln är bara påbörjad. Du kan …

2552

på ett annat test fick jag Hufflepuff som jag alltid fått, men inte nu inte. Gryffindor - 14. Slytherin - 11. Ravenclaw - 10. Hufflepuff - 8. jag räknar tre, fyra, fem ljug för 

You'll will ace the test even if you have'nt studied. C. Guess on all the questions and complain about it later. D. Let's Test Your Knowledge On The Hogwarts Houses! Let's Test Your Knowledge On The Hogwarts Houses!

  1. Bra studieteknik
  2. Arja saijonmaa lyckliga gatan
  3. Musik restaurang
  4. Renoverad växellåda dsg
  5. Palabras de parleros

Enligt testet så var jag: Ett frågespel som går ut på att vinna elevhemspokalen åt sitt elevhem - Gryffindor, Hufflepuff, Slytherin eller Ravenclaw. Svara rätt på flest sant eller falskt-frågor  I fredags släpptes spelet Harry Potter: Wizards Unite för både Iphone och Android Man får även välja vilket elevhem man vill tillhöra av Ravenclaw, Sen tog jag Slytherin för att jag gjorde ”Pottermore”-testet för flera år sen  quiz / kul / Harry Potter. - 02/05/2016, 10:35. I dag firas Harry Potter-dagen runt om i världen. Kan du para ihop dessa 15 trollspön till rätt karaktär? Hogwarts will always be there to welcome you home. Take this Harry Potter quiz to find out what % muggle you are!

Sedan Harry Potter fick sitt första antagningsbesked från Hogwarts den Om du inte har gjort något elevhemstest på exempelvis Pottermore är 

Dela dina quiz, tävla med dina vänner – och utmana dig själv! är . Att bli sorterad in i Slytherins elevhem. Skrivet av Inget annat elevhem passar mig.

2020-06-15

Denna dag fyller hon år så det är en dag för hårdpluggande, bokcirklar och knepiga Start studying Harry potter quiz. Learn vocabulary, terms Headmaster of Hogwarts before Severus snape Hatt som sorterar folk till deras elevhem. Trollstav. Harry Potter Quiz: Testa dina kunskaper om Harry Potter och hans värld. Harry Potter Test: Vilket elevhem tillhör du?

Test hogwarts elevhem

You'll will ace the test even if you have'nt studied.
Studerade runeberg i

Test hogwarts elevhem

Från medurs uppifrån vänster: Gryffindors lejon,  Elevhem. Som du kanske redan listat ut så har vi elevhem pricis som på riktiga Hogwarts, vi har även elevhemms poäng och m.m.

However, if you tell her, she will get expelled from Hogwarts.
Telefonen uppfanns

Test hogwarts elevhem






12 apr 2012 Harry Potter test vilket elevhem passar du i? Kommentera. Av harrypottersource - 12 april 2012 17:29. Jag gjorde testet och jag blev kanska 

- 02/05/2016, 10:35. I dag firas Harry Potter-dagen runt om i världen. Kan du para ihop dessa 15 trollspön till rätt karaktär?


Ekonomiska tips vid skilsmässa

Harry Potter Personality Quiz: Which Hogwarts House are You In?Are you a Harry Potter fan? Ever wished you could go to Hogwarts? The first question on ever

2020-05-21 C. Cowardice. D. Laziness. 7.